Toimittajalta | Asiakaspalvelu on parantunut pitkällä aikavälillä, mutta kesällä lomailijat ovat saattaneet kokea työvoimapulan haitat 21.7.2022 17:35
Menikö postipaketti taas väärään pisteeseen? Postin johtaja kertoo, mitä ikuisuusongelmalle on tehtävissä 13.5.2022 6:45
Vantaan kaupungin nimissä lähetetään huijauslaskuja – näistä seikoista tunnistat, onko lasku oikea 28.4.2022 16:05
Nordean verkkopalveluissa taas ongelmia: tilin saldo voi näyttää nollaa – Nordea: ei palvelunestohyökkäys 8.4.2022 14:15 | Päivitetty 8.4.2022 16:03
Arkeologiset aarteet siirretään Helsingistä Vantaalle – kokoelmissa yli kaksi miljoonaa löytöä 24.3.2022 17:10
Sähköyhtiöiden puhelimet pirisevät ennätystahtiin, näitä kysymyksiä asiakkailla on nyt – Keskustelut johtavat usein siihen, mitä asiakas voisi tehdä itse paremmin 24.1.2022 13:39 | Päivitetty 25.1.2022 8:36
"Ei vastaa sovittua laadultaan, tilaus ei tullut perille" – Verkkokaupasta runsaasti valituksia viranomaisille 26.11.2021 15:47
Lataa koronapassi valmiiksi puhelimeen: Kelan palveluissa katkoja huomisillasta lähtien 22.11.2021 12:31
Mielipide | Lapsen hammaslääkäriajan peruminen osoittautui kohtuuttoman hankalaksi – "Nyt ymmärrän, miksi varattuja aikoja jää helposti käyttämättä" 20.11.2021 9:25
Verohallinnon sähköinen asiointipalvelu on poissa käytöstä loppuviikon ajan – "Sen toimintalogiikka muuttuu hieman" 17.11.2021 10:19
Mielipide | Posti haluaa parantaa Martinlaakson palveluita – Uutta kumppaniyritystä riittävän suuren tilan kera ei ole toistaiseksi löytynyt 27.10.2021 10:05
Bussilipun voi ensi kesästä alkaen maksaa myös lähimaksulla – HSL asentaa 4 500 uutta lukijaa joukkoliikenteeseen 5.10.2021 15:23
Tallinnan-risteilyjä perutaan tältä syksyltä – Silja Europa lähtee kuukaudeksi Skotlantiin 23.9.2021 12:24 | Päivitetty 23.9.2021 12:51
Danske Bank ja Nordea jäivät hännille – Näin eri pankit sijoittuivat asiakastyytyväisyyskyselyssä 20.9.2021 11:13
Mielipide | Hyvä hoito Tikkurilassa tehosi – Hammaslääkäripelko katosi 6.5.2021 17:30 | Päivitetty 7.5.2021 8:47
Mielipide | Kaupoissa tulisi suhtautua tiukemmin maskikehotuksiin ja turvaväleihin – edelliselle asiakkaalle pitäisi muistaa antaa pakkausrauha 3.3.2021 8:25
Alfred-kaapeli vedetään myynnistä – sähköiskuvaara kovalla pakkasella 26.2.2021 15:21 | Päivitetty 26.2.2021 19:12
Terveysasemien puhelinpalvelu toimii – Uudistus lyhensi jonotuksen viiteen minuuttiin, takaisinsoitot rullaavat 22.2.2021 6:05
Parjattu terveysasemien puhelinpalvelu poistuu käytöstä – Nyt palataan vanhaan malliin 8.12.2020 15:14
Kuluttaja-lehti testasi puhelinliittymät: Kaksi operaattoria nousi ylitse muiden asiakastyytyväisyydessä 28.10.2020 11:36
Miten välttää hyväksikäyttö ja huijaukset? Uusi puhelinpalvelu opastaa vanhuksia tunnistamaan huijausyritykset 31.8.2020 12:49
Terveysasemien puhelinpalvelua korjataan palaamalla osin vanhaan – Pisin jonoaika: 4 tuntia 42 minuuttia 22.8.2020 6:00
Kaupunki ohjeistaa: Älä kysele testitulosten perään – Puhelinpalvelu pahoin ruuhkautunut 20.8.2020 14:53
Tiedot kuskien käsirysyistä johtivat uudistukseen taksifirmassa – "Yllättävän monilla on liikennemerkkien tuntemus hyvin hataralla pohjalla" 17.8.2020 11:09
Eikö takaisinsoittoa tullut? – 650:n vantaalaisen tiedot katosivat terveysasemien puhelinpalvelun järjestelmästä 11.8.2020 12:06
Kuluttaja: Kotivakuutuksen kilpailuttamalla voi säästää satoja euroja vuodessa – yksi firma nousi testivoittajaksi 29.7.2020 10:22
Vantaan kirjastot avaavat ovensa maanantaina – suosituksena pikainen asiointi ja itsepalvelun käyttö 31.5.2020 7:15 | Päivitetty 1.6.2020 18:13
Vantaa otti vakavasti asumis- ja hoivapalveluista tulleen kritiikin ja lupaa parempaa yhteydenpitoa omaisiin 19.5.2020 12:14 | Päivitetty 20.5.2020 2:50
Sortti-asemilla kevät on kiireistä aikaa, mutta nyt asiakasmäärää rajoitetaan koronan takia 14.4.2020 16:49 | Päivitetty 14.4.2020 21:47
Vantaan Sanomien verkkopalvelu uudistuu tällä viikolla – enemmän luettavaa aiempaa helpommin 14.4.2020 14:44 | Päivitetty 15.4.2020 15:40