Puheenaihe

Lidlin hittituote vietiin käsistä viime syksynä – pian sitä saapuu taas kauppoihin

Lidlin ja Heidi Klumi yhteinen mallisto saa jatkoa.

Katja Juurikko

Yllättäväksi hitiksi noussut Lidl-kauppaketjun ja Heidi Klumin vaatemalliston kolmas osa saapuu ketjun myymälöihin maaliskuussa.

Etelä Suomen Median lehdet kertoivat viime syksynä kuinka Hyvinkään Lidlissä vaatteita oli haettu heti avajaisista saakka ja kuinka pitsimekot ja leopardikuvioiset hupparit myytiin loppuun.

LUE TÄSTÄ: Pitsistä ja leopardikuosista tuli hitti lidlissä – "naiset suorastaan ryntäsivät"

Klumin kolmannen malliston keskipiste on farkkukangas. Huippumalli haki inspiraatiota malliston suunnitteluun kotikaupungistaan Los Angelesista ja sen monista tunnelmista.

– Olen aina ollut suuri farkkufani. Denim toimii erilaisissa tilanteissa tosi rennosta hienostuneeseen. #LETSDENIM-mallisto peilailee tätä monipuolisuutta ja sen osia voi yhdistellä jokaiseen tyyliin sopivaksi, Heidi Klum sanoo ketjun tiedotteessa.

Boyfriend- ja pillifarkkujen, farkkutakkien ja -paitojen rinnalla mallistoon kuuluu neuleita, t-paitoja ja sukkia.

– Kaksi ensimmäistä mallistoa herättivät syystäkin runsaasti mielenkiintoa. Uskomme #LETSDENIM-vaatteiden puhuttelevan tyylillään ja hinnoillaan erityisesti nuoria asiakkaitamme, Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä kertoo malliston kauppaan ottamisen syyksi.

Mallisto tulee kauppoihin 15. maaliskuuta,

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu