Puheenaihe

HSL tutkii laajalla mielipidemittauksella vyöhykeuudistuksessa onnistumista

HSL aikoo tutkia vyöhykeuudistuksen onnistumista. Kuvituskuvaa.

HKL

Helsingin seudun liikenteen uusien vyöhykkeiden käyttöönotto tapahtui kuukausi sitten. Nyt HSL aikoo luodata asiakkaiden mielipiteitä uudistuksen käyttöönoton ja viestinnän onnistumisessa laajalla kyselyllä. Se lähetetään liki 900 000 vastaanottajalle, HSL tiedottaa.

Asiakaskyselyn saavat sähköpostitse HSL:n asiakasrekisterissä olevat henkilöt. Lisäksi HSL kerää palautetta vyöhykeuudistuksesta normaalin palautekanavan kautta sekä myös vyöhykeuudistukseen kohdennetuilla kyselyillä, joita lähetetään asiakkaiden lisäksi muun muassa liikennöitsijöille ja HSL:n omistajakuntien päättäjille.

Tavoitteena on saada mahdollisimman kattava kuva vyöhykeuudistuksen vaikutuksista asiakkaiden arkeen ja matkustamiseen.

HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain yli 370 miljoonaa matkaa, mikä on 66 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista.

 

 

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu