Puheenaihe

Mielipide: Tikkurilan voimakkaan kasvun vuoksi terveysaseman on saatava lisää henkilökuntaa

Kirjoittaja uumoilee, että Tikkurilassa näkyvä voimakas asuntorakentaminen tulee kasvavan väestömäärän myötä lisäämään myös terveysaseman kävijämäärää räjähdysmäisesti.

Armi Suojanen

Kirjoittaja kiittää Tikkurilan terveysaseman henkilökuntaa hyvästä palvelusta ja toivoo, että Tikkurilan kasvun ei anneta lisätä heidän työtaakkaansa entisestään.

Kun tuskallisen puhelimessa jonottelun ja ajanvaraukseen liittyvien hankaluuksien jälkeen saa yhteyden terveyskeskuspalveluihin, niin lopussa kiitos seisoo.

Tarkoitan tällä sitä osaavaa ja ystävällistä palvelua, jota hoitajat ja lääkärit toteuttavat, vaikka he tekevät työtään paineen alla.

Tikkurilan terveyskeskuksen asiakaskunta tulee kasvamaan räjähdysmäisesti. Se on helppo ennustaa, kun katsoo miten paljon uusia asuntoja rakennetaan keskustaan.

Terveyskeskuspalveluihin tarvitaan lisää hoitajia, lääkäreitä ja sosiaalialan ammattilaisia, jotta nykyiset työtekijät eivät väsyisi ja tukehtuisi työhönsä.

Kiitos Tikkurilan terveysaseman henkilökunnalle.

Apua saanut

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Lääkärin mielipide: Tuttuus on tehokkuutta terveydenhuollossa, myös ajanvarauksessa19.9.2019 09.30
Vantaan terveysasemien puhelinpalvelu uudistui maanantaina16.7.2019 12.50
Sairaanhoitaja Maria Molin työskentelee terveysasemien ruuhkaisessa puhelinpalvelussa – Työpäivä alkaa sadan takaisinsoittopyynnön purkamisella19.6.2019 06.40
Diabeteshoidon osaamiskeskus sai sinetin – On silti yhä epäselvää, millaisia hoitoja Tikkurilaan keskitetään17.11.2018 07.00
Tikkurilan hyvinvointikeskuksen suunnittelu jatkuu11.9.2018 15.45

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu