Mielipide | Otetaanko allergikon huoli ravintolassa vakavasti?

Löytyykö alalta luotettavia kokkeja ja asiakaspalvelijoita, jotka ottavat tosissaan sen, että kyse ei ole nirsoilusta tai trendikkyyden tavoittelusta, vaan oikeasta allergisuudesta, kirjoittaja kysyy.

Harvoin ulkona syömässä käyvänä olisi ihana kokea rento, hauska hetki ravintolassa.

Siellä aika menee kuitenkin jatkuvaan kyselyyn raaka-aineista ja varsinkin varmistaessa, että niistä kerrottu todellakin pitää paikkansa.

Tämä johtuu siitä, että olen saanut väärää ruokaa, palvelua ja lupailuja ravintoloilta. On jopa kysytty, olenko oikeasti allerginen?

Löytyykö alalta luotettavia kokkeja ja asiakaspalvelijoita, jotka ottavat tosissaan sen, että kyse ei ole nirsoilusta tai trendikkyyden tavoittelusta, vaan oikeasta allergisuudesta?

Itselle on kokemuksista tullut pelko siitä, ettei ravintoloissa voi kohta käydä olenkaan.

Heräättääkö asia ravintoloitsijoissa mitään ajatuksia, vai onko se, että yrittää nauttia elämän pienistä hetkistä ravintolassa, vain asiakkaan vastuulla?

Allergiakohtauksen saanut

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut