Mielipide: Martinlaakson Ostarin siisteydessä olisi parantamisen varaa – wc-tilat on siivottomat, ostarin edusta roskainen

Wc-tilojen siisteys, ostoskeskuksen talvikunnossapito...luettelee kirjoittaja Martinlaakson Ostarin epäkohtia.

Joulukuussa vuonna 2011 Martinlaaksoon avattiin uusi ostoskeskus eli Ostari.

Paikka on Vantaalla rakennuksena ainutlaatuinen, koska toista samanlaista ei löydy. Muut ovat sitten kauppakeskuksia ja siten kooltaan paljon isompia.

Martinlaakson Ostari on rakennuksena erittäin hyvin suunniteltu ja varsin toimiva. Sen palvelutarjonnan muutoksista vuosien varrella on asiakkaat olleet erimielisiä, osa ei niistä ole tykännyt.

Ostarin yleisten asiakastilojen siisteydessä on mielestäni parantamisen varaa. Syksyllä 2020 siellä uusittiin yleiset wc-tilat. Uudistus oli tarpeen, sillä vanhat wc-tilat olivat päässeet huonoon kuntoon.

Nyt siellä on uudet hienot wc-tilat, mutta niiden siivoukseen ja ylläpitoon pitäisi panostaa enemmän, sillä ne ovat varsinkin iltaisin törkyisessä kunnossa käyttäjiensä jäljiltä.

Siksi vessojen siivouksen mitoitus pitäisi toteuttaa niin, että se tehdään riittävän usein päivän aikana joka päivä jotta siisteystaso pysyy yllä koko päivän ostoskeskuksen normaalin aukioloajan ajan.

Tämän lisäksi Ostarin muista yleisistä tiloista ja Ostarin edustalta löytyy aika ajoin roskia ja välillä myös oksennusta.

Näin talviaikaan kulkuväylien kunnossapitoon ja hiekoitukseen täytyy panostaa nykyistä enemmän, koska mieluummin sitä menee kaatumatta kauppaan. Nyt rakennuksen ulko-ovien edustat ovat olleet aika liukkaita.

Myöskin opasteita rakennuksen hisseille tulee parantaa, sillä monet asiakkaista eivät tiedä missä ne ovat.

Olli Saarikko

Kommentoi

Uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut