Mielipide | Kuka kehittäisi terveyskeskuspalveluja?

Kirjoittaja ihmettelee, miten esimerkiksi työssä käyvät toimivat, kun lääkärin takaisinsoiton aikaa ei kerrota tarkasti.

Sain lääkäriltä pyynnön varata soittoajan. Ohjeita ajan varaamiseen en löytänyt Maisasta, joten ei muuta kuin soittamaan terveyskeskukseen, ohjetta ei liioin saanut ääninauhoitteesta.

Kolmannella yrityksellä sain kuulla lääkärin soittavan minulle kuukauden päästä. Puhelu tulisi tuntemattomasta numerosta johonkin aikaan päivästä ja soitosta peritään normaali vastaanottokäyntimaksu.

Miksi asiakkaan pitää odottaa koko päivä, vaikka kyseessä on normaali vastaanottokäynti?

Miten työssä käyvät järjestävät tämän asian, puhumalla bussissa tai keskeyttämällä palaverin?

Itse teen vain keikkoja, joten en sovi sille päivälle keikkaa.

Mielestäni tehotonta toimintaa. Terveyskeskuksen resursseja ja menetelmiä tullee pohtia tähän päivään paremmin soveltuviksi.

Pirkko Ruusulaakso

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut