Mielipide: Vantaan terveyspalveluja kehitetään – tavoitteena parantaa palveluihin pääsyä ja yhteydenottokanavia

Myös terveysasemien toimintaa aiotaan kirjoittajan mukaan kehittää ja ottaa huomioon asiakkaiden palautteet.

Areena-palstalla Pirkko Ruusulaakso kommentoi Vantaan terveyspalveluja.

Kiitos hyvistä kehittämisehdotuksista. Olemme juuri työstämässä useita parannuksia palveluihimme.

Terveysasemien toimintamalleja parannetaan myös asiakasosallisuuden näkökulmasta. Tulemme kehittämään Maisaa Apotti Oy:n kanssa niin, että sinne tulee enemmän ohjeita muun muassa ajanvarauksesta.

Vantaan nettisivuja ollaan parasta aikaa uudistamassa, ja myös siinä kehittämisessä hyödynnämme asiakasosallisuutta ja tarkennamme ohjeistuksia.

Kehitämme toimintaamme myös terveysasemien henkilöstön kanssa huomioiden asiakkaiden antamat palautteet. Tavoitteenamme on parantaa palveluihin pääsyä ja saatavuutta sekä yhteydenottokanavia.

Tavoitteenamme on hoitaa potilaan asia mahdollisimman valmiiksi jo ensikontaktissa ja varmistaa, että potilas on saanut tarkat ohjeet.

Eila Koivunen, va. terveyspalvelujen johtaja

Kommentoi

Uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut