Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mielipide | Miksi ostokset hylätään kärryistä minne sattuu?

Jos tiskiltä ostettu kala tai liha tulikin kalliimmaksi kuin arvelit, on syytä perua ostos välittömästi jotta säästytään tuotteen pilaantumiselta, kirjoittaja toteaa.

Aivan liian usein näkee tuotteita kaupan hyllyillä, jotka on hylätty ostoskoreista tai kärryistä. Miksi ei vaan viedä tuotteita välittömästi omille paikoilleen jos tuotteita ei ole tarkoitus ostaa? Henkilökuntakaan ei kovin nopeasti huomaa hylättyjä tuotteita, jos eivät sattumalta hyllytä tavaraa kyseiselle hyllylle.

Jos tiskiltä ostettu kala tai liha tulikin kalliimmaksi kuin arvelit, on syytä perua ostos välittömästi jotta säästytään tuotteen pilaantumiselta. Ei ole häpeä perua ostosta kalliin hinnan vuoksi, mutta on suuri häpeä pilata tuote ja jemmata se lämpimään hyllyyn.

Moni joutuu entistä tarkemmin miettimään ostoksensa ja hyödyntämään punalapputuotteita. Pilaantuneita tuotteita sen sijaan ei osta kukaan. Ei ole liikaa pyydetty, että jokainen meistä käyttäytyy kuten hyvän asiakkaan kuuluukin. Siitä hyötyvät kaikki.

Asiakas