Verkkokauppa Hobby Hallin useat asiakkaat ovat pillastuneet kaupankäynnin huonosta sujuvuudesta.
Alkuvuonna yrityksestä on tehty poikkeuksellisen paljon ilmoituksia Kilpailu- ja kuluttajavirastolle (KKV) –kaikkiaan 165 kappaletta. Myös Hobby Hallin Facebook-sivu on täyttynyt kiukkuisesta palautteesta.
Asiasta kertoo STT.
KKV:n ilmoituksissa on valitettu pitkiä toimitusaikoja ja asiakaspalvelujonoja. STT:n mukaan myös rahojen takaisinsaaminen on takunnut. Perintätoimistoista on tullut kirjeitä, vaikka asiakkaat ovat hoitaneet laskut ajallaan.
Hobby Hallin toimitusjohtaja Pekka Pättiniemen mukaan ongelmat ovat johtuneet siitä, että verkkokaupan varastotilat siirrettiin entisen omistajan Stockmannin tiloista Postin tiloihin helmikuussa.